דער אַרטיקל איז געוואָרן AI-איבערגעזעצט פֿון English. עטלעכע דעטאַלן זאָלן נישט זײַן פּונקט אקקוראַט.

יו־קע ווערט־צוגאב־שטייער

לעצט דערהייַנטיקט: 20 Aug 2026

איבערבליק

אויף דער פֿאַרקויפֿער־קאָמיסיע וועט מען אָפּלייגן וק־מאַס־צוגעלייגטע־שטײַער (UK VAT) פֿון 20% ווען דער קוינע'ס אָרט איז אין דעם פֿאַראייניקטן מלכות. ביטע זעט דעם בײַשפּיל אונטן:

סצענאַר פֿון UK VAT אויף פֿאַרקויפֿער־קאָמיסיע:

  • UK פֿאַרקויפֿער און UK קוינע: UK VAT 20% וועט ווערן באַשטײַערט אויף דער קאָמיסיע פֿון דעם UK פֿאַרקויפֿער
  • Thailand פֿאַרקויפֿער און UK קוינע: UK VAT 20% וועט ווערן באַשטײַערט אויף דער קאָמיסיע פֿון דעם Thailand פֿאַרקויפֿער
  • UK פֿאַרקויפֿער און Thailand קוינע: UK VAT וועט נישט ווערן באַשטײַערט, ווײַל דער קוינע איז נישט פֿון דעם פֿאַראייניקטן מלכות

ספּעציעלע סצענאַר פֿון טאָפּלער באַשטײַערונג גילט פֿאַר די פֿאָלגנדיקע:

Singapore פֿאַרקויפֿער און UK קוינע: SG GST 7% + UK VAT 20% וועט ווערן באַשטײַערט אויף דער קאָמיסיע פֿון דעם פֿאַרקויפֿער
Indonesia פֿאַרקויפֿער און UK קוינע: ID VAT 11% + UK VAT 20% וועט ווערן באַשטײַערט אויף דער קאָמיסיע פֿון דעם פֿאַרקויפֿער
Australia פֿאַרקויפֿער און UK קוינע: AU GST 10% + UK VAT 20% וועט ווערן באַשטײַערט אויף דער קאָמיסיע פֿון דעם פֿאַרקויפֿער

מוסטער־רעכענונג

אויב איר זײַט אַ סינגאַפּורער פֿאַרקויפֿער וואָס פֿאַרקויפֿט צו אַ UK קוינע פֿאַר SGD 100, און די פֿאַרקויפֿער־קאָמיסיע איז 4.99%, וועלן אײַערע ריינע פֿאַרדינסטן זײַן SGD 93.66, אויסגערעכנט אַזוי:

פֿאַרקויף־פּרײַז SGD 100.00
- G2G פֿאַרקויפֿער־קאָמיסיע @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- UK VAT (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
ריינע פֿאַרדינסטן, אויסצאָלבאַר צום פֿאַרקויפֿער SGD 93.66
האָט דער אַרטיקל געהאָלפֿן?