Туслх Төв
Билет илгәх

Эн зүүл Englishһәс AI-орчулһн орчулв. Зарим медәлл чикр биш болҗ болх.

Англсин НДС

Сүүлд шинчлгдсн: 20 Aug 2026

Той

Худалдан авагчийн байрлал Их Британиас байвал худалдагчийн комисс дээр 20%-ийн Их Британийн НӨАТ ногдуулна. Доорх жишээг үзнэ үү:

Худалдагчийн комисс дээрх Их Британийн НӨАТ-ын нөхцөл:

  • Их Британийн худалдагч & Их Британийн худалдан авагч: Их Британийн худалдагчийн комисс дээр 20%-ийн Их Британийн НӨАТ ногдуулна
  • Тайландын худалдагч & Их Британийн худалдан авагч: Тайландын худалдагчийн комисс дээр 20%-ийн Их Британийн НӨАТ ногдуулна
  • Их Британийн худалдагч & Тайландын худалдан авагч: Худалдан авагч Их Британиас биш тул Их Британийн НӨАТ ногдуулахгүй

Дараах тохиолдолд давхар татвар ногдох тусгай нөхцөл үйлчилнэ:

Сингапурын худалдагч & Их Британийн худалдан авагч: Худалдагчийн комисс дээр SG GST 7% + Их Британийн НӨАТ 20% ногдуулна
Индонезийн худалдагч & Их Британийн худалдан авагч: Худалдагчийн комисс дээр ID НӨАТ 11% + Их Британийн НӨАТ 20% ногдуулна
Австралийн худалдагч & Их Британийн худалдан авагч: Худалдагчийн комисс дээр AU GST 10% + Их Британийн НӨАТ 20% ногдуулна

Жишээ тооцоолол

Хэрэв та Сингапурын худалдагч бөгөөд Их Британийн худалдан авагчид SGD 100-өөр зарж, худалдагчийн комисс 4.99% бол таны цэвэр орлого SGD 93.66 байх бөгөөд дараах байдлаар тооцно:

Худалдах үнэ SGD 100.00
- G2G худалдагчийн комисс @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- Их Британийн НӨАТ (SGD 4.99 x Их Британийн НӨАТ @ 20%) SGD 1.00
Худалдагчид олгох цэвэр орлого SGD 93.66
Эн зүүл туслв?