Acest articol a fost tradus cu AI din English. Unele detalii s-ar putea să nu fie perfect exacte.
TVA din Regatul Unit
Ultima actualizare: 20 Aug 2026
Prezentare generală
Se va percepe TVA-ul din Marea Britanie de 20% asupra comisionului vânzătorului atunci când locația cumpărătorului este în Marea Britanie. Vă rugăm să consultați exemplul de mai jos:
Scenariu TVA din Marea Britanie aplicat comisionului vânzătorului:
- Vânzător din Marea Britanie & Cumpărător din Marea Britanie: TVA-ul din Marea Britanie de 20% va fi perceput asupra comisionului vânzătorului din Marea Britanie
- Vânzător din Thailanda & Cumpărător din Marea Britanie: TVA-ul din Marea Britanie de 20% va fi perceput asupra comisionului vânzătorului din Thailanda
- Vânzător din Marea Britanie & Cumpărător din Thailanda: TVA-ul din Marea Britanie nu va fi perceput, deoarece cumpărătorul nu este din Marea Britanie
Scenariu special de dublă impunere aplicabil următoarelor cazuri:
Vânzător din Singapore & Cumpărător din Marea Britanie: se vor percepe SG GST 7% + TVA-ul din Marea Britanie 20% asupra comisionului vânzătorului
Vânzător din Indonezia & Cumpărător din Marea Britanie: se vor percepe ID VAT 11% + TVA-ul din Marea Britanie 20% asupra comisionului vânzătorului
Vânzător din Australia & Cumpărător din Marea Britanie: se vor percepe AU GST 10% + TVA-ul din Marea Britanie 20% asupra comisionului vânzătorului
Exemplu de calcul
Dacă sunteți un vânzător din Singapore care vinde unui cumpărător din Marea Britanie pentru SGD 100, iar comisionul vânzătorului este de 4,99%, câștigul net va fi SGD 93,66, calculat astfel:
| Preț de vânzare | SGD 100,00 |
|---|---|
| - Comision vânzător G2G @ 4,99% | SGD 4,99 |
| - SG GST | (SGD 4,99 x SG GST @ 7%) SGD 0,35 |
| - TVA UK | (SGD 4,99 x TVA UK @ 20%) SGD 1,00 |
| Câștig net plătibil vânzătorului | SGD 93,66 |