Hjelpesenter
Send inn billett

Denne artikkelen vart AI-omsett frå English. Nokre detaljar kan vera unøyaktige.

UK-mva

Sist oppdatert: 20 Aug 2026

Oversyn

Det vert trekt 20 % britisk meirverdiavgift (VAT) på seljarkommisjonen når kjøparens plassering er i Storbritannia. Sjå dømet nedanfor:

Scenario for britisk VAT på seljarkommisjon:

  • Seljar i Storbritannia og kjøpar i Storbritannia: 20 % britisk VAT vert trekt på den britiske seljarkommisjonen
  • Seljar i Thailand og kjøpar i Storbritannia: 20 % britisk VAT vert trekt på den thailandske seljarkommisjonen
  • Seljar i Storbritannia og kjøpar i Thailand: Britisk VAT vert ikkje trekt, fordi kjøparen ikkje er frå Storbritannia

Særskilt scenario med dobbel skattlegging gjeld for følgjande:

Seljar i Singapore og kjøpar i Storbritannia: 7 % SG GST + 20 % britisk VAT vert trekt på seljarkommisjonen
Seljar i Indonesia og kjøpar i Storbritannia: 11 % ID VAT + 20 % britisk VAT vert trekt på seljarkommisjonen
Seljar i Australia og kjøpar i Storbritannia: 10 % AU GST + 20 % britisk VAT vert trekt på seljarkommisjonen

Utrekningseksempel

Om du er ein salseljar frå Singapore som sel til ein kjøpar i Storbritannia for SGD 100, og seljarkommisjonen er 4,99 %, vil nettofortenesta di vere SGD 93,66, utrekna slik:

Salspris SGD 100,00
- G2G-seljarkommisjon @ 4,99 % SGD 4,99
- SG GST (SGD 4,99 x SG GST @ 7 %) SGD 0,35
- Britisk VAT (SGD 4,99 x britisk VAT @ 20 %) SGD 1,00
Netto inntekt som skal utbetalast til seljar SGD 93,66
Hjalp denne artikkelen?