Este artículo ya fue traducido por AI desde English. Algunos detalles puede que no ta exacto.
Pedi ya Tax Invoice (Faktur Pajak) para con mga Mebenta sa Indonesia
Último actualización: 24 Aug 2026
Ano el Tax Invoice?
Un tax invoice (faktur pajak) sirve como prueba del cobro de impuesto por parte de los empresarios sujetos a impuesto (PKP) que proveen bienes o servicios sujetos a impuesto, segun el regulasyon tributario emitido por el Directorate General of Taxation of Indonesia.
Mga Requisitos para Pidi un Tax Invoice para Input Tax Credit:
- El mga seller que maga-request de tax invoice debe estar registrado como taxable entrepreneurs (PKP) por el gobyerno de Indonesia.
- El mga seller debe maghatag de verification de identidad, como el Numero de Identificación del Contribuyente (NPWP) y/o Numero de Tarjeta de Identidad Nacional (NIK), dentro del cuerpo del email. El email debe inclui el siguiente impormasyon:
- Nombre y Apellido (segun TAXID/NIK)
- Numero de TaxID/NIK
- Mes y Año del transaksyon que se pidi
- Email Address del Seller
- I-attach el Invoice (si aplica)
- El fecha límite para pidi un tax invoice para transaksyon del presente mes es hasta el 20 del siguiente mes, antes de las 23:59 WIB.
- El tax invoice se manda al email registrado del seller kada mes, a mas tardar hasta el final del siguiente mes despues del transaksyon.
- El mga seller puede submit de sus request para tax invoice por medio de este link o enviando email a support@g2g.com.
- El subject del email debe ser: “Request Tax Invoice_ID Seller_Seller Name_Month/Year Transaction” (ej. 0424).