Centro de Ayuda
Enviá ticket

Este artículo ya fue traducido por AI desde English. Algunos detalles puede que no ta exacto.

VAT del Unión Europea

Último actualización: 20 Aug 2026

Regla de EU VAT sobre Komisyon Tax

1. Todo produkto, exepto Coaching i Boosting services
EU VAT ya el cobra sobre el komisyon del Seller kon el Buyer ta veni galing un pais de EU. G2G na maga collect de VAT segun el rate aplicable en el pais del Buyer.

Scenario: Suponiendo de que el buyer ta galing un pais de EU

Single Tax Scenario: UK Seller & Austria Buyer Double Tax Scenario: Singapore Seller & Austria Buyer *Double tax ta aplica cuando el seller ta galing SG/ID/AU
Selling Price GBP 100.00 SGD 100.00
- Seller Commission @ 4.99% GBP 4.99 SGD 4.99
- GST NA SGD 0.40 (SGD 4.99 x Singapore GST @ 8%)
- Austria VAT @ 20% GBP 1.00 (GBP 4.99 x Austria VAT @ 20%) SGD 1.00 (SGD 4.99 x Austria VAT @ 20%)
Net Earning Payable to Seller GBP 94.01 SGD 93.61

2. Coaching and Boosting services
EU VAT ya el cobra sobre el komisyon del Seller cuando el Seller ta galing un pais de EU. G2G na maga collect de VAT segun el rate del pais del EU Seller.

Scenario: Suponiendo de que el Seller ta galing un pais de EU

Nota: El EU VAT puede variar y cambia segun el VAT rate del respetivo pais de EU.

Single Tax Scenario: Portugal Seller & Singapore Buyer
Selling Price EUR 100.00
- Seller Commission @ 4.99% EUR 4.99
- Portugal VAT @ 23% EUR 1.15(EUR 4.99 x Portugal VAT @ 23%)
Net Earning Payable to Seller EUR 93.86

El VAT aplicable para cada respetivo pais ta siguí:

Country VAT Rate Country VAT Rate
Austria 20 Italy 22
Belgium 21 Latvia 21
Bulgaria 20 Lithuania 21
Croatia 25 Luxembourg 17
Cyprus 19 Malta 18
Czech Republic 21 Netherlands 21
Denmark 25 Poland 23
Estonia 24 Portugal 23
Finland 25.5 Romania 21
France 20 Slovakia 23
Germany 19 Slovenia 22
Greece 24 Spain 21
Hungary 27 Sweden 25
Ireland 23

Fuente: https://taxfoundation.org/data/all/eu/value-added-tax-vat-rates-europe/

¿Este artículo ayudá?