Cist årtike a stî ratourné pa l' IA do English. Sacwants detays polèt n' nén esse parfwaitmint justes.
Djimander ene faktiere soete (Faktur Pajak) po les vindeus indonîsyins
Mete a djoû li: 24 Aug 2026
Kimîsse est on côpi d’impôt ?
On côpi d’impôt (faktur pajak) serf come preuve del collecte di l’impôt pa des entreprindes soumises å l’impôt (PKP) ki forniyèt des bièsses ou dès sèrwices taxés, d’après les réglemints fiscåls pris pa la Direction générale des impôts d’Indonèsêye.
Exigences po dmander on côpi d’impôt po l’èdjet d’impôt soufî:
- Les vendeus ki dimandèt on côpi d’impôt doiv’re ess’re enregistés come entreprindes soumises å l’impôt (PKP) pa l’gouverne d’Indonèsêye.
- Les vendeus doiv’re fourni ene vérification d’idéntité, come lour Numéro d’Idantification du Contribuåbe (NPWP) e/ou l’Numéro d’Carte naçionale d’idéntité (NIK), dins l’corps del e-mail. L’e-mail doit contenir les informations ci-après :
- Prénom et nom di famile (selon TAXID/NIK)
- Numéro TAXID/NIK
- Moes et anêye del tranzaccion dmandêye
- Adresse e-mail du vendeu
- Djouter l’facture (si d’cåse)
- Li date limite po dmander on côpi d’impôt po les tranzaccions do moes courint est li 20 do moes ki shût, a 23:59 WIB.
- Les cåûs d’impôt seront envoeyîs a l’adresse e-mail enregistrêye do vendeu to-d’moes, a pus tård a l’djihe d’la fin do moes ki shût après l’tarzaccion.
- Les vendeus roûtèt soumettre lour demandes di côpi d’impôt via ci lîen ou an voeyant on e-mail a support@g2g.com.
- Li sujèt do e-mail doit ète : « Request Tax Invoice_ID Seller_Seller Name_Month/Year Transaction » (par eximplè, 0424).