Sentro de Ajuto
Invìa ticket

Sto articolo el xe sta tradoto co l'inteligensa artifisałe da English. Podaria no èsar perfetamente precisi.

IVA del Regno Unìo

Ultimo ajornamento: 20 Aug 2026

Panoramica

El IVA britànico del 20% el sarà cargà so la comission del vendidor cuando la località del comprador sia dal Regno Unìo. Vardé par piaser el esempio qua soto:

Scenario de IVA britànico so la comission del vendidor:

  • Vendidor del Regno Unìo e comprador del Regno Unìo: el IVA britànico del 20% el sarà cargà so la comission del vendidor del Regno Unìo
  • Vendidor de Tailandia e comprador del Regno Unìo: el IVA britànico del 20% el sarà cargà so la comission del vendidor de Tailandia
  • Vendidor del Regno Unìo e comprador de Tailandia: no el sarà cargà el IVA britànico perché el comprador nol xe del Regno Unìo

El scenario special de doppia tassassion el se aplicarà ai seguenti:

Vendidor de Singapore e comprador del Regno Unìo: GST de SG 7% + IVA britànico 20% el sarà cargà so la comission del vendidor
Vendidor de Indonesia e comprador del Regno Unìo: IVA de ID 11% + IVA britànico 20% el sarà cargà so la comission del vendidor
Vendidor de Australia e comprador del Regno Unìo: GST de AU 10% + IVA britànico 20% el sarà cargà so la comission del vendidor

Calcolo de esempio

Se ti te sì un vendidor de Singapore che vende a un comprador del Regno Unìo par SGD 100, e la comission del vendidor xe 4.99%, to guadagno neto sarà SGD 93.66, calcogolà coo segue:

Prezzo de vendita SGD 100.00
- Comission vendidor G2G @ 4.99% SGD 4.99
- GST SG (SGD 4.99 x GST SG @ 7%) SGD 0.35
- IVA britànico (SGD 4.99 x IVA britànico @ 20%) SGD 1.00
Guadagno neto da pagar al vendidor SGD 93.66
Sto articolo el t'à jutà?