یہ مضمون English سے AI کے ذریعے ترجمہ کیا گیا۔ کچھ تفصیلات مکمل طور پر درست نہیں ہو سکتیں۔
برطانیہ وی اے ٹی
آخری بار اپ ڈیٹ کیا گیا: 20 Aug 2026
جائزہ
جب خریدار کا مقام برطانیہ ہو تو فروخت کنندہ کے کمیشن پر 20% یوکے وی اے ٹی وصول کیا جائے گا۔ براہِ کرم ذیل میں دی گئی مثال ملاحظہ کریں:
فروخت کنندہ کے کمیشن پر یوکے وی اے ٹی کا منظرنامہ:
- برطانوی فروخت کنندہ اور برطانوی خریدار: برطانوی فروخت کنندہ کے کمیشن پر 20% یوکے وی اے ٹی وصول کیا جائے گا
- تھائی لینڈ فروخت کنندہ اور برطانوی خریدار: تھائی لینڈ فروخت کنندہ کے کمیشن پر 20% یوکے وی اے ٹی وصول کیا جائے گا
- برطانوی فروخت کنندہ اور تھائی لینڈ خریدار: یوکے وی اے ٹی وصول نہیں کیا جائے گا کیونکہ خریدار برطانیہ سے نہیں ہے
خصوصی دوہری ٹیکس بندی کا منظرنامہ درج ذیل پر لاگو ہوتا ہے:
سنگاپور فروخت کنندہ اور برطانوی خریدار: فروخت کنندہ کے کمیشن پر SG جی ایس ٹی 7% + یوکے وی اے ٹی 20% وصول کیا جائے گا
انڈونیشیا فروخت کنندہ اور برطانوی خریدار: فروخت کنندہ کے کمیشن پر ID وی اے ٹی 11% + یوکے وی اے ٹی 20% وصول کیا جائے گا
آسٹریلیا فروخت کنندہ اور برطانوی خریدار: فروخت کنندہ کے کمیشن پر AU جی ایس ٹی 10% + یوکے وی اے ٹی 20% وصول کیا جائے گا
نمونہ حساب
اگر آپ ایک سنگاپوری فروخت کنندہ ہیں اور SGD 100 میں ایک برطانوی خریدار کو فروخت کر رہے ہیں، اور فروخت کنندہ کمیشن 4.99% ہے، تو آپ کی خالص آمدنی SGD 93.66 ہوگی، جس کا حساب درج ذیل ہے:
| فروخت قیمت | SGD 100.00 |
|---|---|
| - جی2جی فروخت کنندہ کمیشن @ 4.99% | SGD 4.99 |
| - SG جی ایس ٹی | (SGD 4.99 x SG جی ایس ٹی @ 7%) SGD 0.35 |
| - یوکے وی اے ٹی | (SGD 4.99 x یوکے وی اے ٹی @ 20%) SGD 1.00 |
| فروخت کنندہ کو قابلِ ادائیگی خالص آمدنی | SGD 93.66 |