Цю статтю перекладено за допомогою ШІ з English. Деякі деталі можуть бути не зовсім точними.

ПДВ у Великій Британії

Останнє оновлення: 20 Aug 2026

Огляд

Якщо місцезнаходження покупця — у Великій Британії, на комісію продавця буде нараховано ПДВ Великої Британії у розмірі 20%. Будь ласка, ознайомтеся з наведеним нижче прикладом:

Сценарій нарахування ПДВ Великої Британії на комісію продавця:

  • Продавець у Великій Британії та покупець у Великій Британії: на комісію продавця у Великій Британії буде нараховано ПДВ Великої Британії 20%
  • Продавець у Таїланді та покупець у Великій Британії: на комісію продавця з Таїланду буде нараховано ПДВ Великої Британії 20%
  • Продавець у Великій Британії та покупець у Таїланді: ПДВ Великої Британії не нараховуватиметься, оскільки покупець не з Великої Британії

До наведених нижче випадків застосовується особливий сценарій подвійного оподаткування:

Продавець у Сінгапурі та покупець у Великій Британії: на комісію продавця буде нараховано SG GST 7% + ПДВ Великої Британії 20%
Продавець в Індонезії та покупець у Великій Британії: на комісію продавця буде нараховано ID VAT 11% + ПДВ Великої Британії 20%
Продавець в Австралії та покупець у Великій Британії: на комісію продавця буде нараховано AU GST 10% + ПДВ Великої Британії 20%

Приклад розрахунку

Якщо ви продавець із Сінгапуру, продаєте покупцеві у Великій Британії за SGD 100, а комісія продавця становить 4,99%, ваш чистий дохід становитиме SGD 93,66, розрахунок такий:

Ціна продажу SGD 100,00
- Комісія продавця G2G @ 4,99% SGD 4,99
- SG GST (SGD 4,99 x SG GST @ 7%) SGD 0,35
- ПДВ Великої Британії (SGD 4,99 x UK VAT @ 20%) SGD 1,00
Чистий дохід, що підлягає виплаті продавцю SGD 93,66
Чи допомогла вам ця стаття?