මෙම ලිපිය English භාෂාවෙන් AI පරිවර්තනය කරන ලදී. සමහර විස්තර සම්පූර්ණයෙන්ම නිවැරදි නොවිය හැක.

එක්සත් රාජධානියේ VAT

අවසන් යාවත්කාලීන කිරීම: 20 Aug 2026

දළ විශ්ලේෂණය

ගැනුම්කරුගේ ස්ථානය එක්සත් රාජධානියෙන් නම්, විකුණුම්කරුගේ කොමිස් මුදල මත 20%ක එක්සත් රාජධානියේ VAT බද්ද අය කරනු ලැබේ. කරුණාකර පහත උදාහරණය බලන්න:

විකුණුම්කරු කොමිස් මුදල මත UK VAT අදාළ වන අවස්ථාව:

  • එක්සත් රාජධානියේ විකුණුම්කරු සහ එක්සත් රාජධානියේ ගැනුම්කරු: එක්සත් රාජධානියේ විකුණුම්කරුගේ කොමිස් මුදල මත UK VAT 20% අය කරනු ලැබේ
  • තායිලන්තයේ විකුණුම්කරු සහ එක්සත් රාජධානියේ ගැනුම්කරු: තායිලන්තයේ විකුණුම්කරුගේ කොමිස් මුදල මත UK VAT 20% අය කරනු ලැබේ
  • එක්සත් රාජධානියේ විකුණුම්කරු සහ තායිලන්තයේ ගැනුම්කරු: ගැනුම්කරු එක්සත් රාජධානියෙන් නොවන බැවින් UK VAT අය කරනු නොලැබේ

පහත සඳහන් අවස්ථාවන්ට විශේෂ ද්විත්ව බද්දකරණය අදාළ වේ:

සිංගප්පූරුවේ විකුණුම්කරු සහ එක්සත් රාජධානියේ ගැනුම්කරු: විකුණුම්කරුගේ කොමිස් මුදල මත SG GST 7% + UK VAT 20% අය කරනු ලැබේ
ඉන්දුනීසියාවේ විකුණුම්කරු සහ එක්සත් රාජධානියේ ගැනුම්කරු: විකුණුම්කරුගේ කොමිස් මුදල මත ID VAT 11% + UK VAT 20% අය කරනු ලැබේ
ඕස්ට්‍රේලියාවේ විකුණුම්කරු සහ එක්සත් රාජධානියේ ගැනුම්කරු: විකුණුම්කරුගේ කොමිස් මුදල මත AU GST 10% + UK VAT 20% අය කරනු ලැබේ

නියැදි ගණනය

ඔබ සිංගප්පූරුවේ විකුණුම්කරුවෙකු ලෙස SGD 100කට එක්සත් රාජධානියේ ගැනුම්කරුවෙකුට විකුණන්නේ නම්, සහ විකුණුම්කරු කොමිස් අනුපාතය 4.99% නම්, ඔබගේ ශුද්ධ ආදායම SGD 93.66 වේ. එය පහත පරිදි ගණනය කර ඇත:

විකුණුම් මිල SGD 100.00
- G2G විකුණුම්කරු කොමිස් @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- UK VAT (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
විකුණුම්කරුට ගෙවිය යුතු ශුද්ධ ආදායම SGD 93.66
මෙම ලිපිය උපකාරී වූයේද?