هي آرٽيڪل English مان AI ذريعي ترجمو ڪيو ويو. ڪجهه تفصيل شايد بلڪل صحيح نه هجن.

يورپي يونين ويٽ

آخري اپڊيٽ: 20 Aug 2026

ڪميشن ٽيڪس تي يورپي يونين جي VAT قاعدو

1. ڪوچنگ ۽ بوسٽنگ خدمتن کان سواءِ سڀئي پراڊڪٽس
جڏهن خريد ڪندڙ ڪنهن يورپي يونين ملڪ مان هجي، تڏهن وڪرو ڪندڙ جي ڪميشن تي EU VAT لاڳو ڪئي ويندي. G2G خريد ڪندڙ جي ملڪ ۾ لاڳو شرح موجب VAT وصول ڪندو.

صورتحال: فرض ڪيو ته خريد ڪندڙ ڪنهن يورپي يونين ملڪ مان آهي

سنگل ٽيڪ صورتحال: برطانيا وڪرو ڪندڙ ۽ آسٽريا خريد ڪندڙ ڊبل ٽيڪ صورتحال: سنگاپور وڪرو ڪندڙ ۽ آسٽريا خريد ڪندڙ *ڊبل ٽيڪ تڏهن لاڳو ٿيندي جڏهن وڪرو ڪندڙ SG/ID/AU مان هجي
وڪري جي قيمت GBP 100.00 SGD 100.00
- وڪرو ڪندڙ جي ڪميشن @ 4.99% GBP 4.99 SGD 4.99
- GST لاڳو ناهي SGD 0.40 (SGD 4.99 x سنگاپور GST @ 8%)
- آسٽريا VAT @ 20% GBP 1.00 (GBP 4.99 x آسٽريا VAT @ 20%) SGD 1.00 (SGD 4.99 x آسٽريا VAT @ 20%)
وڪرو ڪندڙ کي ادا لائق خالص آمدني GBP 94.01 SGD 93.61

2. ڪوچنگ ۽ بوسٽنگ خدمتون
جڏهن وڪرو ڪندڙ ڪنهن يورپي يونين ملڪ مان هجي، تڏهن وڪرو ڪندڙ جي ڪميشن تي EU VAT لاڳو ڪئي ويندي. G2G يورپي يونين وڪرو ڪندڙ جي ملڪ جي شرح موجب VAT وصول ڪندو.

صورتحال: فرض ڪيو ته وڪرو ڪندڙ ڪنهن يورپي يونين ملڪ مان آهي

نوٽ: EU VAT لاڳاپيل يورپي يونين ملڪ جي VAT شرح موجب بدلجندي رهندي.

سنگل ٽيڪ صورتحال: پرتگال وڪرو ڪندڙ ۽ سنگاپور خريد ڪندڙ
وڪري جي قيمت EUR 100.00
- وڪرو ڪندڙ جي ڪميشن @ 4.99% EUR 4.99
- پرتگال VAT @ 23% EUR 1.15(EUR 4.99 x پرتگال VAT @ 23%)
وڪرو ڪندڙ کي ادا لائق خالص آمدني EUR 93.86

لاڳاپيل ملڪن لاءِ لاڳو VAT هن ريت آهي:

ملڪ VAT شرح ملڪ VAT شرح
آسٽريا 20 اٽلي 22
بيلجيم 21 لاتويا 21
بلغاريا 20 لٿونيا 21
ڪروشيا 25 لگزمبرگ 17
قبرص 19 مالٽا 18
چيڪ ريپبلڪ 21 نيدرلينڊز 21
ڊنمارڪ 25 پولينڊ 23
ايسٽونيا 24 پرتگال 23
فنلينڊ 25.5 رومانيا 21
فرانس 20 سلوواڪيا 23
جرمني 19 سلووينيا 22
يونان 24 اسپين 21
هنگري 27 سوئيڊن 25
آئرلينڊ 23

ذريعو: https://taxfoundation.org/data/all/eu/value-added-tax-vat-rates-europe/

ڇا هي آرٽيڪل مددگار هو؟