Centru d'aiutu
Manna un ticket

St'artìculu fu traduciutu cu AI dû English. Quarchi ditagghiu pò nun èssiri pirfettamenti accuratu.

IVA dû Regnu Unitu

Ùrtimu aggiurnamentu: 20 Aug 2026

Panoramica

Quannu l'acquirenti veni dû Regnu Unitatu, veni caricata na VAT britannica dû 20% supra la cumissioni dû vendituri. Pi piaciri, ccu sìa comu l'esempiu sutta:

Scenariu di VAT britannica supra la cumissioni dû vendituri:

  • Vendituri UK & Acquirenti UK: na VAT britannica dû 20% veni caricata supra la cumissioni dû vendituri UK
  • Vendituri Tailandia & Acquirenti UK: na VAT britannica dû 20% veni caricata supra la cumissioni dû vendituri tailannisi
  • Vendituri UK & Acquirenti Tailandia: nun veni caricata nudda VAT britannica picchì l'acquirenti nun è dû Regnu Unitatu

U scenariu speciali di doppia tassazzioni s'applica a sti casi:

Vendituri Singapore & Acquirenti UK: GST SG 7% + VAT britannica 20% veni caricata supra la cumissioni dû vendituri
Vendituri Indonesia & Acquirenti UK: VAT ID 11% + VAT britannica 20% veni caricata supra la cumissioni dû vendituri
Vendituri Australia & Acquirenti UK: GST AU 10% + VAT britannica 20% veni caricata supra la cumissioni dû vendituri

Càlculu d'esempiu

Si sì nu vendituri singapurianu ca veni a lu munnu un acquirenti UK pi SGD 100, e la cumissioni dû vendituri è 4.99%, li to guadagni netti sunnu SGD 93.66, calculati accussì:

Prezzu di vendita SGD 100.00
- Cumissioni dû vendituri G2G @ 4.99% SGD 4.99
- GST SG (SGD 4.99 x GST SG @ 7%) SGD 0.35
- VAT britannica (SGD 4.99 x VAT britannica @ 20%) SGD 1.00
Guadagnu nettu da pagari ô vendituri SGD 93.66
St'artìculu fu ùtili?