دا مقاله د English څخه د AI لخوا ژباړل شوې ده. ځینې جزئیات ممکن په بشپړه توګه سم نه وي.

د انګلستان VAT

وروستی تازه کول: 20 Aug 2026

عمومي کتنه

کله چې د پیرودونکي موقعیت د انګلستان څخه وي، د پلورونکي پر کمېشن به ۲۰٪ د برېتانیا VAT ولګول شي. مهرباني وکړئ لاندې بېلګه وګورئ:

د پلورونکي د کمېشن لپاره د برېتانیا VAT سناریو:

  • د انګلستان پلورونکی او د انګلستان پېرودونکی: ۲۰٪ د برېتانیا VAT به د انګلستان د پلورونکي پر کمېشن ولګول شي
  • د تایلنډ پلورونکی او د انګلستان پېرودونکی: ۲۰٪ د برېتانیا VAT به د تایلنډ د پلورونکي پر کمېشن ولګول شي
  • د انګلستان پلورونکی او د تایلنډ پېرودونکی: د برېتانیا VAT به نه لګول کېږي، ځکه چې پېرودونکی له انګلستان څخه نه دی

د ځانګړي دوه‌ګوني مالیات سناریو په لاندې مواردو کې پلی کېږي:

د سنګاپور پلورونکی او د انګلستان پېرودونکی: ۷٪ د سنګاپور GST + ۲۰٪ د برېتانیا VAT به د پلورونکي پر کمېشن ولګول شي
د اندونیزیا پلورونکی او د انګلستان پېرودونکی: ۱۱٪ د اندونیزیا VAT + ۲۰٪ د برېتانیا VAT به د پلورونکي پر کمېشن ولګول شي
د اسټرالیا پلورونکی او د انګلستان پېرودونکی: ۱۰٪ د اسټرالیا GST + ۲۰٪ د برېتانیا VAT به د پلورونکي پر کمېشن ولګول شي

د محاسبې نمونه

که تاسو یو سنګاپوري پلورونکی یاست او یو د انګلستان پېرودونکي ته د SGD 100 په بیه پلور کوئ، او د پلورونکي کمېشن 4.99% وي، نو ستاسو خالص عاید به SGD 93.66 وي، چې په لاندې ډول محاسبه کېږي:

د پلور بیه SGD 100.00
- د G2G پلورونکي کمېشن @ 4.99% SGD 4.99
- د سنګاپور GST (SGD 4.99 x د سنګاپور GST @ 7%) SGD 0.35
- د برېتانیا VAT (SGD 4.99 x د برېتانیا VAT @ 20%) SGD 1.00
خالص عاید چې پلورونکي ته د ورکړې وړ دی SGD 93.66
آیا دا مقاله مرسته وکړه؟