St'artìcol a l'é stàit tradot da l'AI da English. Chèich detaj a peulo nen esse perfet.
IVA del Regn Unì
Ùltima agiornament: 20 Aug 2026
Panoramica
A la commission dël venditor sarà aplicà la VAT britanica del 20% quand la localisassion dl comprator a l’é da la Gran Bretagna. Pò j édajə n'esempi sot-a:
Scenari de VAT britanica an sla commission dël venditor:
- Venditor britanic e comprator britanic: a l’é aplicà la VAT britanica 20% a la commission dël venditor britanic
- Venditor tailandès e comprator britanic: a l’é aplicà la VAT britanica 20% a la commission dël venditor tailandès
- Venditor britanic e comprator tailandès: la VAT britanica a sarà nen aplicà përchè ël comprator a l’é nen da la Gran Bretagna
Lo scenari specia d'auta tassassion a l’é aplicà a chei sot-a:
Venditor singaporèn e comprator britanic: SG GST 7% + VAT britanica 20% a sarà aplicà a la commission dël venditor
Venditor indonesian e comprator britanic: ID VAT 11% + VAT britanica 20% a sarà aplicà a la commission dël venditor
Venditor australian e comprator britanic: AU GST 10% + VAT britanica 20% a sarà aplicà a la commission dël venditor
Calcul d'esempi
S'a sete un venditor singaporèn che a vende a un comprator britanic për SGD 100, e la commission dël venditor a l’é 4.99%, ël vôstr anchému net a sarà SGD 93.66, calculà coma sì:
| Pris ëd venta | SGD 100.00 |
|---|---|
| - Commission G2G dël venditor @ 4.99% | SGD 4.99 |
| - SG GST | (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35 |
| - VAT britanica | (SGD 4.99 x VAT britanica @ 20%) SGD 1.00 |
| Anchému net da pijé ël venditor | SGD 93.66 |