Centre d'ajuda
Sometre lo bilhet

Aquest article es estat traduït per IA dempuèi English. Dètz detalhs pòdon pas èsser perfèctes.

TVA del Reialme Unit

Darrièra actualizacion: 20 Aug 2026

Vista d'ensemble

La TVA britanica de 20 % serà aplicada sus la comission del vendeire quand l’emplaçament de l’achaire es al Regne Unit. Veire l’exemple çaijós :

Scenario de TVA britanica sus la comission del vendeire :

  • Vendeire del Reialme Unit e achaire del Reialme Unit : la TVA britanica de 20 % serà aplicada sus la comission del vendeire del Reialme Unit
  • Vendeire de Tailàndia e achaire del Reialme Unit : la TVA britanica de 20 % serà aplicada sus la comission del vendeire de Tailàndia
  • Vendeire del Reialme Unit e achaire de Tailàndia : cap de TVA britanica serà pas aplicada, perque l’achaire es pas del Reialme Unit

Escenari especial de dobla imposicion aplicat als seguents cas :

Vendeire de Singapor e achaire del Reialme Unit : SG GST 7 % + TVA britanica 20 % seràn aplicadas sus la comission del vendeire
Vendeire d’Indonesia e achaire del Reialme Unit : ID VAT 11 % + TVA britanica 20 % seràn aplicadas sus la comission del vendeire
Vendeire d’Austràlia e achaire del Reialme Unit : AU GST 10 % + TVA britanica 20 % seràn aplicadas sus la comission del vendeire

Calcul d’exemple

Se sètz un vendeire singapurian que vendètz a un achaire del Reialme Unit per SGD 100, e que la comission del vendeire es de 4,99 %, vòstre revengut net serà de SGD 93,66, calculat atal :

Prètz de venda SGD 100,00
- Comission vendeire G2G a 4,99 % SGD 4,99
- SG GST (SGD 4,99 x SG GST a 7 %) SGD 0,35
- TVA britanica (SGD 4,99 x TVA britanica a 20 %) SGD 1,00
Revengut net de pagar al vendeire SGD 93,66
Aquest article vos a ajudat?