Ciento d'Aiuto
Manna 'o ticket

Chist'articulo fuje tradutto cu ll'AI d' 'o English. Quacche dettaglio putesse nun essere perfettamente accurato.

IVA de lu Regno Unito

Urtemo aggiornamiento: 20 Aug 2026

Panoramica

A commessione d''o venditore se nce agghjusta nu VAT o Regno Unito o 20% quanno a lucazione d''o cumpatore è d''o Regno Unito. Pe piacere, fate riferimiente ô ejemplo chi sotta:

Scenàrio de VAT UK supra a Commessione d''o Venditore:

  • Venditore UK & Cumpatore UK: VAT UK 20% se nce agghjusta supra a commessione d''o venditore UK
  • Venditore Tailannese & Cumpatore UK: VAT UK 20% se nce agghjusta supra a commessione d''o venditore tailannese
  • Venditore UK & Cumpatore Tailannese: VAT UK nun se nce agghjusta pecché ’o cumpatore nun è d''o Regno Unito

Scenàrio Speciale de Doppia Tassazione s'applica a chille ca seguitano:

Venditore de Singapore & Cumpatore UK: SG GST 7% + VAT UK 20% se nce agghjustano supra a commessione d''o venditore
Venditore d'Indonesia & Cumpatore UK: ID VAT 11% + VAT UK 20% se nce agghjustano supra a commessione d''o venditore
Venditore d'Australia & Cumpatore UK: AU GST 10% + VAT UK 20% se nce agghjustano supra a commessione d''o venditore

Esempio de Calcolo

Si si nu venditore singaporese ca vene a nu cumpatore UK pe SGD 100, e a commessione d''o venditore è 4,99%, ’o to guadagno nett'"o sarà SGD 93,66, calculato accussì:

Prezzo de vendita SGD 100,00
- Commessione d''o venditore G2G @ 4,99% SGD 4,99
- SG GST (SGD 4,99 x SG GST @ 7%) SGD 0,35
- VAT UK (SGD 4,99 x VAT UK @ 20%) SGD 1,00
Guadagno netto da pagà ô venditore SGD 93,66
St'articulo t'ha ajutato?