ဤဆောင်းပါးကို English မှ AI ဘာသာပြန်ထားပါသည်။ အချို့အသေးစိတ်အချက်များသည် လုံးဝတိကျမည်မဟုတ်ပါ။
အင်ဒိုနီးရှား ရောင်းချသူများအတွက် အခွန်ပြေစာ (Faktur Pajak) တောင်းခံရန်
နောက်ဆုံးမွမ်းမံထားသည်- 24 Aug 2026
အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာ (Tax Invoice) ဆိုသည်မှာ အဘယ်နည်း?
အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာ (faktur pajak) သည် အင်ဒိုနီးရှားနိုင်ငံ အခွန်ဦးစီးဌာန (Directorate General of Taxation) မှ ထုတ်ပြန်ထားသော အခွန်စည်းမျဉ်းများအရ အခွန်ကောက်ခံနိုင်သော ကုန်ပစ္စည်း သို့မဟုတ် ဝန်ဆောင်မှုများကို ပံ့ပိုးပေးသည့် အခွန်ကောက်ခံနိုင်သော လုပ်ငန်းရှင်များ (PKP) မှ အခွန်ကောက်ခံမှု၏ သက်သေအဖြစ် အသုံးပြုသည်။
Input Tax Credit အတွက် အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာ တောင်းဆိုရန် လိုအပ်ချက်များ:
- အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာ တောင်းဆိုသော ရောင်းချသူများသည် အင်ဒိုနီးရှားအစိုးရမှ အခွန်ကောက်ခံနိုင်သော လုပ်ငန်းရှင်များ (PKP) အဖြစ် မှတ်ပုံတင်ထားရမည်။
- ရောင်းချသူများသည် အီးမေးလ်စာသားအတွင်း ၎င်းတို့၏ အခွန်ထမ်းမှတ်ပုံတင်နံပါတ် (NPWP) နှင့်/သို့မဟုတ် အမျိုးသားမှတ်ပုံတင်ကတ်နံပါတ် (NIK) ကဲ့သို့သော အထောက်အထား အတည်ပြုချက်ကို ပေးရမည်။ အီးမေးလ်တွင် အောက်ပါ အချက်အလက်များ ပါဝင်ရမည်။
- အမည်နှင့် မျိုးနာမည် (TAXID/NIK အတိုင်း)
- TaxID/NIK နံပါတ်
- တောင်းဆိုထားသော လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှု၏ လနှင့် နှစ်
- ရောင်းချသူ၏ အီးမေးလ်လိပ်စာ
- ငွေတောင်းခံလွှာ ပူးတွဲတင်ရန် (လိုအပ်ပါက)
- လက်ရှိလအတွင်း ပြုလုပ်သော လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုများအတွက် အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာ တောင်းဆိုရမည့် နောက်ဆုံးရက်မှာ နောက်လ၏ ၂၀ ရက်၊ WIB စံတော်ချိန် ၂၃:၅၉ ဖြစ်သည်။
- အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာများကို လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုဖြစ်ပွားပြီးနောက် နောက်လ၏ နောက်ဆုံးရက်ထက် နောက်မကျစေဘဲ လစဉ် ရောင်းချသူ၏ မှတ်ပုံတင်ထားသော အီးမေးလ်သို့ ပေးပို့မည်။
- ရောင်းချသူများသည် ဤလင့်ခ် မှတစ်ဆင့် သို့မဟုတ် support@g2g.com သို့ အီးမေးလ်ပို့၍ အခွန်ငွေတောင်းခံလွှာ တောင်းဆိုမှုကို တင်သွင်းနိုင်သည်။
- အီးမေးလ် အကြောင်းအရာတွင် “Request Tax Invoice_ID Seller_Seller Name_Month/Year Transaction” ဟု ရေးသားရမည်။ (ဥပမာ၊ 0424)