Энэ өгүүллийг English хэлнээс AI орчуулгаар орчуулсан. Зарим дэлгэрэнгүй мэдээлэл бүрэн үнэн зөв биш байж болно.

Их Британийн НӨАТ

Сүүлд шинэчилсэн: 20 Aug 2026

Тойм

Худалдан авагчийн байршил нь Их Британиас бол борлуулагчийн шимтгэл дээр 20%-ийн Их Британийн НӨАТ ногдуулна. Доорх жишээг үзнэ үү:

Борлуулагчийн шимтгэл дээрх Их Британийн НӨАТ ногдох нөхцөл:

  • Их Британийн борлуулагч & Их Британийн худалдан авагч: Их Британийн борлуулагчийн шимтгэл дээр 20%-ийн Их Британийн НӨАТ ногдоно
  • Тайландын борлуулагч & Их Британийн худалдан авагч: Тайландын борлуулагчийн шимтгэл дээр 20%-ийн Их Британийн НӨАТ ногдоно
  • Их Британийн борлуулагч & Тайландын худалдан авагч: Худалдан авагч Их Британиас биш тул Их Британийн НӨАТ ногдохгүй

Дараах тохиолдолд давхар татварын тусгай нөхцөл хэрэгжинэ:

Сингапурын борлуулагч & Их Британийн худалдан авагч: Борлуулагчийн шимтгэл дээр SG GST 7% + Их Британийн НӨАТ 20% ногдоно
Индонезийн борлуулагч & Их Британийн худалдан авагч: Борлуулагчийн шимтгэл дээр ID НӨАТ 11% + Их Британийн НӨАТ 20% ногдоно
Австралийн борлуулагч & Их Британийн худалдан авагч: Борлуулагчийн шимтгэл дээр AU GST 10% + Их Британийн НӨАТ 20% ногдоно

Жишээ тооцоо

Хэрэв та Сингапурын борлуулагч бөгөөд Их Британийн худалдан авагчид SGD 100-оор зарж, борлуулагчийн шимтгэл 4.99% бол таны цэвэр орлого SGD 93.66 байна. Тооцоолол нь дараах байдалтай:

Борлуулалтын үнэ SGD 100.00
- G2G борлуулагчийн шимтгэл @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- Их Британийн НӨАТ (SGD 4.99 x Их Британийн НӨАТ @ 20%) SGD 1.00
Борлуулагчид олгох цэвэр орлого SGD 93.66
Энэ өгүүлэл тусалсан уу?