ບົດຄວາມນີ້ຖືກແປດ້ວຍ AI ຈາກ English. ບາງລາຍລະອຽດອາດຈະບໍ່ຖືກຕ້ອງສົມບູນ.
ອາກອນມູນຄ່າເພີ່ມ ຂອງສະຫະພາບຢູໂຣບ
ອັບເດດຫຼ້າສຸດ: 20 Aug 2026
ກົດລະບຽບ VAT ຂອງ EU ສຳລັບພາສີຄອມມິຊຊັນ
1. ຜະລິດຕະພັນທັງໝົດ ຍົກເວັ້ນບໍລິການ Coaching ແລະ Boosting
VAT ຂອງ EU ຈະຖືກຄິດຈາກຄ່າຄອມມິຊຊັນຂອງຜູ້ຂາຍ ເມື່ອຜູ້ຊື້ມາຈາກປະເທດ EU. G2G ຈະເກັບ VAT ຕາມອັດຕາທີ່ບັງຄັບໃຊ້ໃນປະເທດຂອງຜູ້ຊື້
ສະຖານການ: ສົມມຸດວ່າຜູ້ຊື້ມາຈາກປະເທດ EU
| ສະຖານການພາສີດຽວ: ຜູ້ຂາຍຢູ່ອັງກິດ ແລະ ຜູ້ຊື້ຢູ່ອອດສະເຕຣຍ | ສະຖານການພາສີສອງຊັ້ນ: ຜູ້ຂາຍຢູ່ສິງກະໂປ ແລະ ຜູ້ຊື້ຢູ່ອອດສະເຕຣຍ *ພາສີສອງຊັ້ນຈະນຳໃຊ້ເມື່ອຜູ້ຂາຍມາຈາກ SG/ID/AU | |
|---|---|---|
| ລາຄາຂາຍ | GBP 100.00 | SGD 100.00 |
| - ຄ່າຄອມມິຊຊັນຂອງຜູ້ຂາຍ @ 4.99% | GBP 4.99 | SGD 4.99 |
| - GST | ບໍ່ມີ | SGD 0.40 (SGD 4.99 x Singapore GST @ 8%) |
| - Austria VAT @ 20% | GBP 1.00 (GBP 4.99 x Austria VAT @ 20%) | SGD 1.00 (SGD 4.99 x Austria VAT @ 20%) |
| ລາຍໄດ້ສຸດທິທີ່ຕ້ອງຈ່າຍໃຫ້ຜູ້ຂາຍ | GBP 94.01 | SGD 93.61 |
2. ບໍລິການ Coaching ແລະ Boosting
VAT ຂອງ EU ຈະຖືກຄິດຈາກຄ່າຄອມມິຊຊັນຂອງຜູ້ຂາຍ ເມື່ອຜູ້ຂາຍມາຈາກປະເທດ EU. G2G ຈະເກັບ VAT ຕາມອັດຕາຂອງປະເທດຜູ້ຂາຍ EU.
ສະຖານການ: ສົມມຸດວ່າຜູ້ຂາຍມາຈາກປະເທດ EU
ໝາຍເຫດ: VAT ຂອງ EU ຈະແຕກຕ່າງກັນ ແລະ ອາດປ່ຽນແປງຕາມອັດຕາ VAT ຂອງແຕ່ລະປະເທດ EU.
| ສະຖານການພາສີດຽວ: ຜູ້ຂາຍຢູ່ປອກຕຸຍການ ແລະ ຜູ້ຊື້ຢູ່ສິງກະໂປ | |
|---|---|
| ລາຄາຂາຍ | EUR 100.00 |
| - ຄ່າຄອມມິຊຊັນຂອງຜູ້ຂາຍ @ 4.99% | EUR 4.99 |
| - ປອກຕຸຍການ VAT @ 23% | EUR 1.15(EUR 4.99 x Portugal VAT @ 23%) |
| ລາຍໄດ້ສຸດທິທີ່ຕ້ອງຈ່າຍໃຫ້ຜູ້ຂາຍ | EUR 93.86 |
VAT ທີ່ນຳໃຊ້ສຳລັບແຕ່ລະປະເທດ ມີດັ່ງນີ້:
| ປະເທດ | ອັດຕາ VAT | ປະເທດ | ອັດຕາ VAT |
|---|---|---|---|
| ອອດສະເຕຣຍ | 20 | ອິຕາລີ | 22 |
| ແບນຊິກ | 21 | ລັດວຽ | 21 |
| ບັງກາຣີ | 20 | ລິທົວເນຍ | 21 |
| ໂຄຣເອເຊຍ | 25 | ລຸກຊຳບວກ | 17 |
| ໄຊປຣັສ | 19 | ມອນຕາ | 18 |
| ສາທາລະນະລັດເຊັກ | 21 | ເນເທີແລນ | 21 |
| ເດນມາກ | 25 | ໂປແລນ | 23 |
| ເອສໂຕເນຍ | 24 | ປອກຕຸຍການ | 23 |
| ຟິນແລນ | 25.5 | ໂຣມາເນຍ | 21 |
| ຝຣັ່ງ | 20 | ສະໂລວາກີ | 23 |
| ເຢຍລະມັນ | 19 | ສະໂລວີເນຍ | 22 |
| ກຣີກ | 24 | ສະເປນ | 21 |
| ຮັງກາຣີ | 27 | ສະວີເດັນ | 25 |
| ໄອແລນ | 23 |
ແຫຼ່ງຂໍ້ມູນ: https://taxfoundation.org/data/all/eu/value-added-tax-vat-rates-europe/