Бул макала English тилинен AI аркылуу которулду. Кээ бир деталдар так эмес болушу мүмкүн.
Индонезиялык сатуучулар үчүн салыктык эсеп-фактураны (Faktur Pajak) талап кылуу
Акыркы жаңыртуу: 24 Aug 2026
Салык эсеп-фактурасы деген эмне?
Салык эсеп-фактурасы (faktur pajak) Индонезиянын Салык башкармалыгынын Башкы дирекциясы тарабынан чыгарылган салык эрежелеринде көрсөтүлгөндөй, салык салынуучу товарларды же кызмат көрсөтүүлөрдү сунуштаган салык төлөөчү ишкерлердин (PKP) салык чогулткандыгынын далили катары кызмат кылат.
Кириш салык кредитине салык эсеп-фактурасын суроо үчүн талаптар:
- Салык эсеп-фактурасын сураган сатуучулар Индонезия өкмөтү тарабынан салык төлөөчү ишкер (PKP) катары катталган болушу керек.
- Сатуучулар электрондук каттын текстинде салык төлөөчүнүн идентификациялык номерин (NPWP) жана/же улуттук өздүк күбөлүк номерин (NIK) сыяктуу инсандыгын ырастоочу маалыматты көрсөтүшү керек. Электрондук катта төмөнкү маалыматтар камтылууга тийиш:
- Аты жана фамилиясы (TAXID/NIK боюнча)
- TAXID/NIK номери
- Суралган транзакциянын айы жана жылы
- Сатуучунун электрондук почта дареги
- Эсеп-фактураны тиркеңиз (эгер тиешелүү болсо)
- Учурдагы айдагы транзакциялар үчүн салык эсеп-фактурасын суроо мөөнөтү кийинки айдын 20-күнү, WIB боюнча саат 23:59га чейин.
- Салык эсеп-фактуралары сатуучунун катталган электрондук почтасына ай сайын, транзакциядан кийинки айдын аягынан кечиктирилбестен жөнөтүлөт.
- Сатуучулар салык эсеп-фактурасы боюнча суроо-талаптарын ушул шилтеме аркылуу же support@g2g.com дарегине электрондук кат жөнөтүү аркылуу бере алышат.
- Электрондук каттын темасы мындай болушу керек: “Салык эсеп-фактурасын суроо_ID Сатуучу_Сатуучунун аты_Транзакциянын айы/жылы” (мисалы, 0424).