Бул макала English тилинен AI аркылуу которулду. Кээ бир деталдар так эмес болушу мүмкүн.

Улуу Британиянын КНСи

Акыркы жаңыртуу: 20 Aug 2026

Обзор

Сатып алуучунун жайгашкан жери Улуу Британиядан болсо, сатуучунун комиссиясына 20% өлчөмүндө Улуу Британиянын КНСи (VAT) эсептелет. Төмөнкү мисалга кайрылыңыз:

Сатуучунун комиссиясына карата Улуу Британиянын КНСи колдонулуучу сценарий:

  • Улуу Британиядагы сатуучу & Улуу Британиядагы сатып алуучу: Улуу Британиядагы сатуучунун комиссиясына 20% КНС эсептелет
  • Таиланддагы сатуучу & Улуу Британиядагы сатып алуучу: Таиланддагы сатуучунун комиссиясына 20% Улуу Британия КНСи эсептелет
  • Улуу Британиядагы сатуучу & Таиланддагы сатып алуучу: Сатып алуучу Улуу Британиядан болбогондуктан, Улуу Британиянын КНСи эсептелбейт

Төмөнкү учурларга атайын кош салык салуу сценарийи колдонулат:

Сингапурдагы сатуучу & Улуу Британиядагы сатып алуучу: сатуучунун комиссиясына SG GST 7% + Улуу Британия КНСи 20% эсептелет
Индонезиядагы сатуучу & Улуу Британиядагы сатып алуучу: сатуучунун комиссиясына ID VAT 11% + Улуу Британия КНСи 20% эсептелет
Австралиядагы сатуучу & Улуу Британиядагы сатып алуучу: сатуучунун комиссиясына AU GST 10% + Улуу Британия КНСи 20% эсептелет

Үлгү эсептөө

Эгер сиз Сингапурдан болгон сатуучу болуп, Улуу Британиядагы сатып алуучуга SGD 100 суммага сатсаңыз жана сатуучунун комиссиясы 4.99% болсо, анда сиздин таза кирешеңиз төмөнкүдөй эсептелип, SGD 93.66 болот:

Сатуу баасы SGD 100.00
- G2G сатуучунун комиссиясы @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- UK VAT (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
Сатуучуга төлөнүүчү таза киреше SGD 93.66
Бул макала жардам бердиби?