អត្ថបទនេះត្រូវបានបកប្រែដោយ AI ពី English។ ព័ត៌មានលម្អិតមួយចំនួនប្រហែលជាមិនត្រឹមត្រូវឥតខ្ចោះទេ។

ពន្ធអាករបន្ថែម (VAT) របស់ចក្រភពអង់គ្លេស

បានធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពចុងក្រោយ៖ 20 Aug 2026

ទិដ្ឋភាពទូទៅ

អាករលើតម្លៃបន្ថែម (UK VAT) អត្រា 20% នឹងត្រូវគិតលើកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់ នៅពេលទីតាំងរបស់អ្នកទិញស្ថិតនៅចក្រភពអង់គ្លេស។ សូមមើលឧទាហរណ៍ខាងក្រោម៖

សេណារីយោអាករ VAT ចក្រភពអង់គ្លេសលើកម្រៃជើងសារអ្នកលក់៖

  • អ្នកលក់នៅចក្រភពអង់គ្លេស និងអ្នកទិញនៅចក្រភពអង់គ្លេស៖ UK VAT 20% នឹងត្រូវគិតលើកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់នៅចក្រភពអង់គ្លេស
  • អ្នកលក់នៅថៃ និងអ្នកទិញនៅចក្រភពអង់គ្លេស៖ UK VAT 20% នឹងត្រូវគិតលើកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់នៅថៃ
  • អ្នកលក់នៅចក្រភពអង់គ្លេស និងអ្នកទិញនៅថៃ៖ UK VAT នឹងមិនត្រូវគិតទេ ពីព្រោះអ្នកទិញមិនមែនមកពីចក្រភពអង់គ្លេស

សេណារីយោពន្ធទ្វេដងពិសេស ត្រូវអនុវត្តចំពោះករណីខាងក្រោម៖

អ្នកលក់នៅសិង្ហបុរី និងអ្នកទិញនៅចក្រភពអង់គ្លេស៖ SG GST 7% + UK VAT 20% នឹងត្រូវគិតលើកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់
អ្នកលក់នៅឥណ្ឌូនេស៊ី និងអ្នកទិញនៅចក្រភពអង់គ្លេស៖ ID VAT 11% + UK VAT 20% នឹងត្រូវគិតលើកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់
អ្នកលក់នៅអូស្ត្រាលី និងអ្នកទិញនៅចក្រភពអង់គ្លេស៖ AU GST 10% + UK VAT 20% នឹងត្រូវគិតលើកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់

ឧទាហរណ៍ការគណនា

ប្រសិនបើអ្នកជាអ្នកលក់សិង្ហបុរី ហើយលក់ទៅឱ្យអ្នកទិញនៅចក្រភពអង់គ្លេសក្នុងតម្លៃ SGD 100 ហើយកម្រៃជើងសាររបស់អ្នកលក់គឺ 4.99% ប្រាក់ចំណេញសុទ្ធរបស់អ្នកនឹងជា SGD 93.66 ដែលគណនាដូចខាងក្រោម៖

តម្លៃលក់ SGD 100.00
- កម្រៃជើងសារអ្នកលក់ G2G @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- UK VAT (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
ប្រាក់ចំណូលសុទ្ធដែលត្រូវបង់ឱ្យអ្នកលក់ SGD 93.66
តើអត្ថបទនេះបានជួយអ្នកទេ?