Бұл мақала English тілінен AI көмегімен аударылды. Кейбір мәліметтер мүлдем дәл болмауы мүмкін.

Индонезиялық сатушылар үшін салық шот-фактурасын (Faktur Pajak) сұрату

Соңғы жаңарту: 24 Aug 2026

Салық шот-фактурасы дегеніміз не?

Салық шот-фактурасы (faktur pajak) Индонезияның Салықтар жөніндегі Бас дирекциясы шығарған салық ережелерінде көрсетілгендей, салық салынатын тауарларды немесе қызметтерді ұсынатын салық салынатын кәсіпкерлердің (PKP) салықты өндіріп алғанын растайтын дәлел болып табылады.

Кіріс салығының кредиті үшін салық шот-фактурасын сұрату талаптары:

  • Салық шот-фактурасын сұрататын сатушылар Индонезия үкіметі тарапынан салық салынатын кәсіпкерлер (PKP) ретінде тіркелуі тиіс.
  • Сатушылар электрондық хаттың мәтінінде салық төлеушінің сәйкестендіру нөмірін (NPWP) және/немесе ұлттық сәйкестендіру нөмірін (NIK) қоса алғанда, жеке басын растау ақпаратын көрсетуі қажет. Электрондық хатта төмендегі мәліметтер болуы тиіс:
    • Аты және тегі (TAXID/NIK бойынша)
    • TAXID/NIK нөмірі
    • Сұратылған транзакцияның айы мен жылы
    • Сатушының электрондық пошта мекенжайы
    • Шот-фактураны тіркеңіз (егер қажет болса)
  • Ағымдағы айдағы транзакциялар үшін салық шот-фактурасын сұратудың соңғы мерзімі — келесі айдың 20-күні, WIB бойынша 23:59-ға дейін.
  • Салық шот-фактуралары сатушының тіркелген электрондық поштасына ай сайын, транзакциядан кейінгі келесі айдың соңынан кешіктірілмей жіберіледі.
  • Сатушылар өздерінің салық шот-фактурасына қатысты сұрауларын мына сілтеме арқылы немесе support@g2g.com мекенжайына электрондық хат жіберу арқылы жолдай алады.
  • Электрондық хаттың тақырыбы мынадай болуы тиіс: “Салық шот-фактурасын сұрау_ID сатушы_Сатушының аты_Ай/Жыл транзакция” (мысалы, 0424).
Бұл мақала көмектесті ме?