Бұл мақала English тілінен AI көмегімен аударылды. Кейбір мәліметтер мүлдем дәл болмауы мүмкін.

Ұлыбританияның ҚҚС

Соңғы жаңарту: 20 Aug 2026

Шолу

Сатып алушының орналасқан жері Ұлыбритания болған жағдайда, сатушы комиссиясына 20% мөлшерінде Ұлыбританияның ҚҚС-ы салынады. Төмендегі мысалды қараңыз:

Сатушы комиссиясына Ұлыбритания ҚҚС-ын қолдану сценарийі:

  • Ұлыбританиялық сатушы және Ұлыбританиялық сатып алушы: Ұлыбританиялық сатушы комиссиясына 20% Ұлыбритания ҚҚС-ы салынады
  • Таиландтық сатушы және Ұлыбританиялық сатып алушы: Таиландтық сатушы комиссиясына 20% Ұлыбритания ҚҚС-ы салынады
  • Ұлыбританиялық сатушы және Таиландтық сатып алушы: Сатып алушы Ұлыбританиядан емес болғандықтан, Ұлыбритания ҚҚС-ы салынбайды

Арнайы қосарланған салық салу сценарийі төмендегілерге қолданылады:

Сингапурлық сатушы және Ұлыбританиялық сатып алушы: сатушы комиссиясына SG GST 7% + Ұлыбритания ҚҚС 20% салынады
Индонезиялық сатушы және Ұлыбританиялық сатып алушы: сатушы комиссиясына ID ҚҚС 11% + Ұлыбритания ҚҚС 20% салынады
Аустралиялық сатушы және Ұлыбританиялық сатып алушы: сатушы комиссиясына AU GST 10% + Ұлыбритания ҚҚС 20% салынады

Үлгілік есептеу

Егер сіз Сингапурлық сатушы болып, SGD 100 сомаға Ұлыбританиялық сатып алушыға сатсаңыз және сатушы комиссиясы 4.99% болса, онда сіздің таза табысыңыз SGD 93.66 болады, есептеу төмендегідей:

Сату бағасы SGD 100.00
- G2G сатушы комиссиясы @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- Ұлыбритания ҚҚС-ы (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
Сатушыға төленетін таза табыс SGD 93.66
Бұл мақала көмектесті ме?