Ca artiklo esis AI-tradukita de English. Kelka detali povas ne esar perfekte exakta.
Demando Fakturo di Imposto (Faktur Pajak) por Indoneziana vendisti
Lasta aktualigo: 24 Aug 2026
Kio esas Imposta Fakturo?
Imposta fakturo (faktur pajak) servas quale pruvo pri kolekto de imposto per imposteblaj entreprenisti (PKP), qui provides imposteblaj komercaj produktaĵoj o servisoj, quon deklaras la impost-reguloj publikigita da la Direkto Generala di Impostado de Indonesio.
Kondicioni por Petar Imposta Fakturo por Enigo-Imposta Kredito:
- Vendisti qui petas imposta fakturo mustas esar registrita quale impostebla entreprenisti (PKP) da la indonesiana registaro.
- Vendisti mustas provizar identeco-verifiko, quali lur Imposta Identiga Numero (NPWP) e/od Nacia Identeca Karta Numero (NIK), en la korpo di la e-posto. La e-posto mustas inkluzivar la sequanta informi:
- Nomo e familia nomo (segun TAXID/NIK)
- Numero di TaxID/NIK
- Monato e jaro di la petita transakto
- E-posta adreso di la vendisto
- Alkrochar fakturo, se aplikebla
- La limdato por petar imposta fakturo por transaktoj en la nun monato es 20-a di la sekvanta monato, ye 23:59 WIB.
- Impostaj fakturi esos sendita a la registrita e-posto di la vendisto chiu monato, maxim laste ye la fino di la sekvanta monato post la transakto.
- Vendisti povas sendar sua peti por imposta fakturo tra hike od per e-postar support@g2g.com.
- La temo di la e-posto mustas esar: “Peto Imposta Fakturo_ID Vendisto_Nomo di Vendisto_Monato/Jaro Transakto” (ekzemple, 0424).