Ti articul es traduktet per AI ex English. Alkuni detales forsan ne es perfekti.
UK VAT
Ultim aktualisat: 20 Aug 2026
General information
UK VAT de 20% va esser chargat sur li commission del venditor quando li localisation del comprator es in li UK. Plu precis information, vede li exemple ci dessub:
Scenario de UK VAT sur commission del venditor:
- Venditor del UK & comprator del UK: UK VAT 20% va esser chargat sur li commission del venditor del UK
- Venditor del Thailandia & comprator del UK: UK VAT 20% va esser chargat sur li commission del venditor del Thailandia
- Venditor del UK & comprator del Thailandia: UK VAT ne va esser chargat, quo significa que li comprator ne es ex li UK
Special scenario de duplication de imposition aplica a sucie:
Venditor de Singapur & comprator del UK: SG GST 7% + UK VAT 20% va esser chargat sur li commission del venditor
Venditor de Indonesia & comprator del UK: ID VAT 11% + UK VAT 20% va esser chargat sur li commission del venditor
Venditor de Australia & comprator del UK: AU GST 10% + UK VAT 20% va esser chargat sur li commission del venditor
Exemple de calcule
Si vu es un venditor singapurian vendente a un comprator del UK por SGD 100, e li commission del venditor es 4.99%, vu proveni un netto gain de SGD 93.66, calculat delimente:
| Precie de vendition | SGD 100.00 |
|---|---|
| - Commission del venditor G2G @ 4.99% | SGD 4.99 |
| - SG GST | (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35 |
| - UK VAT | (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00 |
| Net gain pagabil al venditor | SGD 93.66 |