Iste articulo esseva traducite per IA ex English. Alcun detalios pote non esser perfectemente accurate.
IVA del Reino Unite
Ultime actualisation: 20 Aug 2026
Cursu general
VAT del Regno Unite de 20% essera cargate sur le commission del venditor quando le localisation del comprator es del Regno Unite. Placiat attention al exemplo infra:
Scenario de VAT del Regno Unite sur commission del venditor:
- Venditor del Regno Unite & comprator del Regno Unite: VAT del Regno Unite de 20% essera cargate sur le commission del venditor del Regno Unite
- Venditor de Thailandia & comprator del Regno Unite: VAT del Regno Unite de 20% essera cargate sur le commission del venditor de Thailandia
- Venditor del Regno Unite & comprator de Thailandia: VAT del Regno Unite non essera cargate porque le comprator non es del Regno Unite
Scenario special de dupla taxation applica se al sequente:
Venditor de Singapura & comprator del Regno Unite: GST de SG 7% + VAT del Regno Unite 20% essera cargate sur le commission del venditor
Venditor de Indonesia & comprator del Regno Unite: VAT de ID 11% + VAT del Regno Unite 20% essera cargate sur le commission del venditor
Venditor de Australia & comprator del Regno Unite: GST de AU 10% + VAT del Regno Unite 20% essera cargate sur le commission del venditor
Exemplo de calculation
Si tu es un venditor singapurian vendente a un comprator del Regno Unite pro SGD 100, e le commission del venditor es 4,99%, tu nettos ganios essera SGD 93,66, calculate como sequente:
| ราคา de vendita | SGD 100.00 |
|---|---|
| - Commission de venditor G2G @ 4,99% | SGD 4,99 |
| - GST de SG | (SGD 4,99 x GST de SG @ 7%) SGD 0,35 |
| - VAT del Regno Unite | (SGD 4,99 x VAT del Regno Unite @ 20%) SGD 1,00 |
| Ganio netto pagabile al venditor | SGD 93,66 |