Ezt a cikket AI fordította English nyelvről. Előfordulhat, hogy egyes részletek nem teljesen pontosak.
Egyesült Királysági áfa
Utolsó frissítés: 20 Aug 2026
Áttekintés
20% brit áfa kerül felszámításra az eladói jutalékra, amikor a vevő helye az Egyesült Királyságban van. Kérjük, tekintse meg az alábbi példát:
Brit áfa az eladói jutalékra – forgatókönyv:
- Egyesült Királyságbeli eladó és egyesült királyságbeli vevő: 20% brit áfa kerül felszámításra az egyesült királyságbeli eladó jutalékára
- Thaiföldi eladó és egyesült királyságbeli vevő: 20% brit áfa kerül felszámításra a thaiföldi eladó jutalékára
- Egyesült királyságbeli eladó és thaiföldi vevő: Nem kerül felszámításra brit áfa, mivel a vevő nem az Egyesült Királyságból származik
A következőkre különös kettős adóztatási forgatókönyv vonatkozik:
Szingapúri eladó és egyesült királyságbeli vevő: 7% SG GST + 20% brit áfa kerül felszámításra az eladói jutalékra
Indonéz eladó és egyesült királyságbeli vevő: 11% ID áfa + 20% brit áfa kerül felszámításra az eladói jutalékra
Ausztrál eladó és egyesült királyságbeli vevő: 10% AU GST + 20% brit áfa kerül felszámításra az eladói jutalékra
Minta számítás
Ha Ön szingapúri eladó, aki SGD 100 értékben ad el egy egyesült királyságbeli vevőnek, és az eladói jutalék 4,99%, akkor a nettó bevétele SGD 93,66 lesz, az alábbiak szerint számítva:
| Eladási ár | SGD 100,00 |
|---|---|
| - G2G eladói jutalék @ 4,99% | SGD 4,99 |
| - SG GST | (SGD 4,99 x SG GST @ 7%) SGD 0,35 |
| - UK áfa | (SGD 4,99 x UK áfa @ 20%) SGD 1,00 |
| Az eladónak kifizetendő nettó bevétel | SGD 93,66 |