Este artigo foi traducido por IA dende English. Algúns detalles poden non ser precisos.
IVE do Reino Unido
Última actualización: 20 Aug 2026
Resumo
Cobrarase un IVE do Reino Unido do 20% sobre a comisión do vendedor cando a localización do comprador sexa no Reino Unido. Consulte o seguinte exemplo:
Escenario de IVE do Reino Unido sobre a comisión do vendedor:
- Vendedor do Reino Unido e comprador do Reino Unido: cobrarase un IVE do Reino Unido do 20% sobre a comisión do vendedor do Reino Unido
- Vendedor de Tailandia e comprador do Reino Unido: cobrarase un IVE do Reino Unido do 20% sobre a comisión do vendedor de Tailandia
- Vendedor do Reino Unido e comprador de Tailandia: non se cobrará IVE do Reino Unido porque o comprador non é do Reino Unido
O escenario especial de dobre imposición aplícase ao seguinte:
Vendedor de Singapur e comprador do Reino Unido: cobrarase GST de SG do 7% + IVE do Reino Unido do 20% sobre a comisión do vendedor
Vendedor de Indonesia e comprador do Reino Unido: cobrarase IVE de ID do 11% + IVE do Reino Unido do 20% sobre a comisión do vendedor
Vendedor de Australia e comprador do Reino Unido: cobrarase GST de AU do 10% + IVE do Reino Unido do 20% sobre a comisión do vendedor
Exemplo de cálculo
Se vostede é un vendedor de Singapur que vende a un comprador do Reino Unido por SGD 100, e a comisión do vendedor é do 4,99%, os seus ingresos netos serán de SGD 93,66, calculados do seguinte xeito:
| Prezo de venda | SGD 100,00 |
|---|---|
| - Comisión do vendedor de G2G @ 4,99% | SGD 4,99 |
| - GST de SG | (SGD 4,99 x GST de SG @ 7%) SGD 0,35 |
| - IVE do Reino Unido | (SGD 4,99 x IVE do Reino Unido @ 20%) SGD 1,00 |
| Ingresos netos pagables ao vendedor | SGD 93,66 |