Help-sintrum
Ticket yntsjinje

Dit artikel is AI-oerset út English. Guon details binne miskien net perfekt akkuraat.

Britske btw

Lêst bywurke: 20 Aug 2026

Oersjoch

Op de ferkeaperskommisje wurdt 20% Britske btw yn rekken brocht as de lokaasje fan de keaper yn it Feriene Keninkryk is. Sjoch it foarbyld hjirûnder:

Sêne fan Britske btw op ferkeaperskommisje:

  • Britske ferkeaper & Britske keaper: 20% Britske btw wurdt yn rekken brocht op de kommisje fan de Britske ferkeaper
  • Taiske ferkeaper & Britske keaper: 20% Britske btw wurdt yn rekken brocht op de kommisje fan de Taiske ferkeaper
  • Britske ferkeaper & Taiske keaper: Gjin Britske btw wurdt yn rekken brocht, om't de keaper net út it Feriene Keninkryk komt

Spesjaal dûbelbelesting-sêne jildt foar it folgjende:

Singaporeeske ferkeaper & Britske keaper: SG GST 7% + Britske btw 20% wurdt yn rekken brocht op de ferkeaperskommisje
Yndonesyske ferkeaper & Britske keaper: ID btw 11% + Britske btw 20% wurdt yn rekken brocht op de ferkeaperskommisje
Austraaljaanske ferkeaper & Britske keaper: AU GST 10% + Britske btw 20% wurdt yn rekken brocht op de ferkeaperskommisje

Foarbyldberekkening

As jo in Singaporeeske ferkeaper binne en ferkeapje oan in Britske keaper foar SGD 100, en de ferkeaperskommisje 4.99% is, dan is jo netto-opbringst SGD 93.66, berekkene as folget:

Ferkeappriis SGD 100.00
- G2G ferkeaperskommisje @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- Britske btw (SGD 4.99 x Britske btw @ 20%) SGD 1.00
Netto-opbringst út te beteljen oan ferkeaper SGD 93.66
Hat dit artikel holpen?