Ĉi tiu artikolo estis tradukita de AI el English. Iuj detaloj eble ne estas perfektaj.
Peti impostan fakturon (Faktur Pajak) por indoneziaj vendistoj
Laste ĝisdatigita: 24 Aug 2026
Kio estas imposta fakturo?
Imposta fakturo (faktur pajak) servas kiel pruvo de impostkolektado fare de impostodevaj entreprenistoj (PKP), kiuj liveras impostodevajn varojn aŭ servojn, laŭ la impostaj regularoj eldonitaj de la Ĝenerala Direkcio pri Impostado de Indonezio.
Postuloj por peti impostan fakturon por eniga imposta kredito:
- Vendistoj, kiuj petas impostan fakturon, devas esti registritaj kiel impostodevaj entreprenistoj (PKP) ĉe la indonezia registaro.
- Vendistoj devas provizi identecan konfirmon, kiel sia Imposta Identiga Nombro (NPWP) kaj/aŭ Nacia Identeca Karta Nombro (NIK), en la korpo de la retpoŝto. La retpoŝto devas inkluzivi la jenajn informojn:
- Antaŭnomo kaj familia nomo (laŭ TAXID/NIK)
- Nombro de TAXID/NIK
- Monato kaj jaro de la petita transakcio
- Retpoŝtadreso de la vendisto
- Aldonu fakturon (se aplikeble)
- La limdato por peti impostan fakturon por transakcioj en la kuranta monato estas la 20-a de la sekva monato, je 23:59 WIB.
- Impostaj fakturoj estos senditaj al la registrita retpoŝtadreso de la vendisto ĉiumonate, plej malfrue ĝis la fino de la sekva monato post la transakcio.
- Vendistoj povas sendi siajn petojn pri impostaj fakturoj per ĉi tiu ligilo aŭ per retpoŝto al support@g2g.com.
- La temo de la retpoŝto estu: “Petu Impsotan Fakturon_ID Vendisto_Nomo de Vendisto_Monato/Jaro de Transakcio” (ekz., 0424).