Ĉi tiu artikolo estis tradukita de AI el English. Iuj detaloj eble ne estas perfektaj.
Brita aldonvalora imposto
Laste ĝisdatigita: 20 Aug 2026
Superrigardo
Brita AVI de 20% estos ŝargita sur la komisiono de la vendisto kiam la loko de la aĉetanto estas en Britio. Bonvolu referenci la suban ekzemplon:
Scenaro de Brita AVI sur Komisiono de la Vendisto:
- Brita vendisto kaj brita aĉetanto: Brita AVI de 20% estos ŝargita sur la komisiono de la brita vendisto
- Tajlanda vendisto kaj brita aĉetanto: Brita AVI de 20% estos ŝargita sur la komisiono de la tajlanda vendisto
- Brita vendisto kaj tajlanda aĉetanto: Brita AVI ne estos ŝargita, ĉar la aĉetanto ne estas el Britio
Speciala Scenaro de Duobla Impostado Aplikiĝas al la Sekvaj:
Singapura vendisto kaj brita aĉetanto: SG GST 7% + brita AVI 20% estos ŝargitaj sur la komisiono de la vendisto
Indonezia vendisto kaj brita aĉetanto: ID AVI 11% + brita AVI 20% estos ŝargitaj sur la komisiono de la vendisto
Aŭstralia vendisto kaj brita aĉetanto: AU GST 10% + brita AVI 20% estos ŝargitaj sur la komisiono de la vendisto
Ekzempla Kalkulo
Se vi estas singapura vendisto vendanta al brita aĉetanto por SGD 100, kaj la komisiono de la vendisto estas 4.99%, via neta enspezo estos SGD 93.66, kalkulita jene:
| Venda prezo | SGD 100.00 |
|---|---|
| - G2G-komisiono de la vendisto @ 4.99% | SGD 4.99 |
| - SG GST | (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35 |
| - Brita AVI | (SGD 4.99 x Brita AVI @ 20%) SGD 1.00 |
| Neta enspezo pagenda al la vendisto | SGD 93.66 |