Αυτό το άρθρο μεταφράστηκε με AI από English. Ορισμένες λεπτομέρειες μπορεί να μην είναι απολύτως ακριβείς.
Αίτημα φορολογικού τιμολογίου (Faktur Pajak) για Ινδονήσιους πωλητές
Τελευταία ενημέρωση: 24 Aug 2026
Τι είναι το Φορολογικό Τιμολόγιο;
Το φορολογικό τιμολόγιο (faktur pajak) αποτελεί απόδειξη είσπραξης φόρου από φορολογικά υπόχρεους επιχειρηματίες (PKP) που παρέχουν φορολογητέα αγαθά ή υπηρεσίες, όπως προβλέπεται από τους φορολογικούς κανονισμούς που εκδίδει η Γενική Διεύθυνση Φορολογίας της Ινδονησίας.
Απαιτήσεις για την αίτηση Φορολογικού Τιμολογίου για Πίστωση Φόρου Εισροών:
- Οι πωλητές που ζητούν φορολογικό τιμολόγιο πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι ως φορολογικά υπόχρεοι επιχειρηματίες (PKP) από την κυβέρνηση της Ινδονησίας.
- Οι πωλητές πρέπει να παράσχουν επαλήθευση ταυτότητας, όπως τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (NPWP) και/ή τον Αριθμό Εθνικής Ταυτότητας (NIK), στο κυρίως σώμα του email. Το email θα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες πληροφορίες:
- Όνομα και Επώνυμο (όπως αναγράφονται στο TAXID/NIK)
- Αριθμός TAXID/NIK
- Μήνας και έτος της ζητούμενης συναλλαγής
- Διεύθυνση email του πωλητή
- Επισύναψη τιμολογίου (εφόσον ισχύει)
- Η προθεσμία για αίτηση φορολογικού τιμολογίου για συναλλαγές του τρέχοντος μήνα είναι η 20ή του επόμενου μήνα, έως τις 23:59 WIB.
- Τα φορολογικά τιμολόγια θα αποστέλλονται κάθε μήνα στο καταχωρισμένο email του πωλητή, το αργότερο έως το τέλος του επόμενου μήνα μετά τη συναλλαγή.
- Οι πωλητές μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους για φορολογικό τιμολόγιο μέσω αυτού του συνδέσμου ή στέλνοντας email στο support@g2g.com.
- Το θέμα του email θα πρέπει να αναγράφεται ως: «Αίτημα Φορολογικού Τιμολογίου_ID Πωλητή_Όνομα Πωλητή_Μήνας/Έτος Συναλλαγής» (π.χ. 0424).