Centre d'ajuda
Enviar ticket

Aquest article va ser traduït amb IA de l'English. Alguns detalls poden no ser perfectament precisos.

IVA del Regne Unit

Última actualització: 20 Aug 2026

Visió general

Es cobrarà un IVA del Regne Unit del 20% sobre la comissió del venedor quan la ubicació del comprador sigui al Regne Unit. Consulteu l’exemple següent:

Escenari d’IVA del Regne Unit sobre la comissió del venedor:

  • Venedor del Regne Unit i comprador del Regne Unit: es cobrarà un IVA del Regne Unit del 20% sobre la comissió del venedor del Regne Unit
  • Venedor de Tailàndia i comprador del Regne Unit: es cobrarà un IVA del Regne Unit del 20% sobre la comissió del venedor de Tailàndia
  • Venedor del Regne Unit i comprador de Tailàndia: no es cobrarà l’IVA del Regne Unit perquè el comprador no és del Regne Unit

L’escenari especial de doble imposició s’aplica als casos següents:

Venedor de Singapur i comprador del Regne Unit: es cobrarà l’SG GST del 7% + l’IVA del Regne Unit del 20% sobre la comissió del venedor
Venedor d’Indonèsia i comprador del Regne Unit: es cobrarà l’ID VAT de l’11% + l’IVA del Regne Unit del 20% sobre la comissió del venedor
Venedor d’Austràlia i comprador del Regne Unit: es cobrarà l’AU GST del 10% + l’IVA del Regne Unit del 20% sobre la comissió del venedor

Exemple de càlcul

Si sou un venedor de Singapur que veneu a un comprador del Regne Unit per SGD 100, i la comissió del venedor és del 4,99%, els vostres ingressos nets seran de SGD 93,66, calculats de la manera següent:

Preu de venda SGD 100,00
- Comissió del venedor de G2G @ 4,99% SGD 4,99
- SG GST (SGD 4,99 x SG GST @ 7%) SGD 0,35
- IVA del Regne Unit (SGD 4,99 x IVA del Regne Unit @ 20%) SGD 1,00
Guany net a pagar al venedor SGD 93,66
Aquest article us ha ajudat?