Център за помощ
Изпрати тикет

Тази статия е преведена с AI от English. Някои детайли може да не са напълно точни.

ДДС във Великобритания

Последно обновено: 20 Aug 2026

Общ преглед

Върху комисионната на продавача ще бъде начислен британски ДДС в размер на 20%, когато местоположението на купувача е в Обединеното кралство. Моля, вижте примера по-долу:

Сценарий за британски ДДС върху комисионната на продавача:

  • Продавач от Обединеното кралство и купувач от Обединеното кралство: върху комисионната на продавача от Обединеното кралство ще бъде начислен британски ДДС 20%
  • Продавач от Тайланд и купувач от Обединеното кралство: върху комисионната на продавача от Тайланд ще бъде начислен британски ДДС 20%
  • Продавач от Обединеното кралство и купувач от Тайланд: британски ДДС няма да бъде начислен, тъй като купувачът не е от Обединеното кралство

Специален сценарий с двойно данъчно облагане се прилага за следното:

Продавач от Сингапур и купувач от Обединеното кралство: върху комисионната на продавача ще бъдат начислени SG GST 7% + UK VAT 20%
Продавач от Индонезия и купувач от Обединеното кралство: върху комисионната на продавача ще бъдат начислени ID VAT 11% + UK VAT 20%
Продавач от Австралия и купувач от Обединеното кралство: върху комисионната на продавача ще бъдат начислени AU GST 10% + UK VAT 20%

Примерно изчисление

Ако сте продавач от Сингапур и продавате на купувач от Обединеното кралство за SGD 100, а комисионната на продавача е 4.99%, вашата нетна печалба ще бъде SGD 93.66, изчислена по следния начин:

Продажна цена SGD 100.00
- Комисионна на продавача G2G @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- UK VAT (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
Нетна сума за изплащане на продавача SGD 93.66
Помогна ли ви тази статия?