Yardım Mərkəzi
Müraciət göndər

Bu məqalə English dilindən AI tərəfindən tərcümə olunub. Bəzi detallar dəqiq olmaya bilər.

Böyük Britaniya ƏDV-si

Son yenilənmə: 20 Aug 2026

Ümumi baxış

Alıcının yerləşdiyi məkan Böyük Britaniya olduqda, satıcının komissiyasına 20% Birləşmiş Krallıq ƏDV tətbiq olunacaq. Zəhmət olmasa, aşağıdakı nümunəyə baxın:

Satıcı Komissiyası üzrə Birləşmiş Krallıq ƏDV Ssenarisi:

  • Böyük Britaniya Satıcısı və Böyük Britaniya Alıcısı: Birləşmiş Krallıq ƏDV 20% Böyük Britaniya satıcısının komissiyasına tətbiq olunacaq
  • Tailand Satıcısı və Böyük Britaniya Alıcısı: Birləşmiş Krallıq ƏDV 20% Tailand satıcısının komissiyasına tətbiq olunacaq
  • Böyük Britaniya Satıcısı və Tailand Alıcısı: Birləşmiş Krallıq ƏDV tətbiq olunmayacaq, çünki alıcı Böyük Britaniyadan deyil

Aşağıdakılara Xüsusi İkili Vergitutma Ssenarisi Tətbiq Olunur:

Sinqapur Satıcısı və Böyük Britaniya Alıcısı: satıcının komissiyasına SG GST 7% + Birləşmiş Krallıq ƏDV 20% tətbiq olunacaq
İndoneziya Satıcısı və Böyük Britaniya Alıcısı: satıcının komissiyasına ID ƏDV 11% + Birləşmiş Krallıq ƏDV 20% tətbiq olunacaq
Avstraliya Satıcısı və Böyük Britaniya Alıcısı: satıcının komissiyasına AU GST 10% + Birləşmiş Krallıq ƏDV 20% tətbiq olunacaq

Nümunə Hesablaması

Əgər siz Böyük Britaniya alıcısına SGD 100 məbləğində satış edən Sinqapurlu satıcısınızsa və satıcı komissiyası 4.99% təşkil edirsə, xalis qazancınız SGD 93.66 olacaq və bu, aşağıdakı kimi hesablanır:

Satış Qiyməti SGD 100.00
- G2G Satıcı Komissiyası @ 4.99% SGD 4.99
- SG GST (SGD 4.99 x SG GST @ 7%) SGD 0.35
- Birləşmiş Krallıq ƏDV (SGD 4.99 x UK VAT @ 20%) SGD 1.00
Satıcıya ödəniləcək xalis qazanc SGD 93.66
Bu məqalə kömək oldumu?