Centro d'Aduya
Ninviar ticket

Iste articlo fue traducito por IA dende English. Beluns detalles pueden no estar perfectament exactos.

IVA d’o Reino Uniu

Zaguer actualización: 20 Aug 2026

Descripción general

Cobrarase un IVA británico del 20% sobre la comisión d'o venedor quan a localización d'o comprador siga d'o Reino Unito. Consulte l'exemplo continyo:

Escenario d'IVA británico sobre la comisión d'o venedor:

  • Venedor d'o Reino Unito y comprador d'o Reino Unito: cobrarase un IVA británico del 20% sobre la comisión d'o venedor d'o Reino Unito
  • Venedor de Tailàndia y comprador d'o Reino Unito: cobrarase un IVA británico del 20% sobre la comisión d'o venedor de Tailàndia
  • Venedor d'o Reino Unito y comprador de Tailàndia: no se cobrarà IVA británico porque o comprador no ye d'o Reino Unito

L'aplicación d'un escenario especial de doble imposición:

Venedor de Singapur y comprador d'o Reino Unito: se cobrarán SG GST 7% + IVA británico 20% sobre la comisión d'o venedor
Venedor d'Indonesia y comprador d'o Reino Unito: se cobrarán ID VAT 11% + IVA británico 20% sobre la comisión d'o venedor
Venedor d'Australia y comprador d'o Reino Unito: se cobrarán AU GST 10% + IVA británico 20% sobre la comisión d'o venedor

Cálculo d'exemplo

Si ere un venedor singapurés que vende a un comprador d'o Reino Unito per SGD 100, y a comisión d'o venedor ye d'o 4,99%, os fayos netos serán de SGD 93,66, calculaos d'a siguient forma:

Preu de venta SGD 100,00
- Comisión d'o venedor G2G al 4,99% SGD 4,99
- SG GST (SGD 4,99 x SG GST al 7%) SGD 0,35
- IVA británico (SGD 4,99 x IVA británico al 20%) SGD 1,00
Ganancia neta a pagar t’o venedor SGD 93,66
¿Iste articlo t'aduya?